יכולת הקריינות

אפשרויות תעסוקה של מדבבים

קורס דיבוב מקנה את הכלים הנכונים למי שיש לו יכולות ווקאליות ורוצה לפתח אותן. בנוסף הקורס מקנה כלים ומפתח כישורי משחק, ומאפשר להבין כיצד מפתחים את הכישרון הייחודי של עבודה בדיבוב שהיא עבודה שכוללת משחק מאחורי הקלעים.

דיבוב הוא מקצוע כיפי שמאפשר עבודה גמישה, עבודה בארץ או בחו"ל, כאשר מקצוע הדיבוב מבוקש מאד, תוך שהעבודה מתבצעת עם מגוון הפקות, בין אם מדובר בהפקות טלוויזיה או סרטים.

כאשר אתם לומדים בקרוס דיבוב אתם מאפשרים לעצמכם את הכלים הנכונים שיכינו אתכם לעולם התעסוקה במקצוע הדיבוב שהוא מקצוע ייחודי ופרודוקטיבי. אז מהן אפשרויות התעסוקה של מדבבים? כמה דוגמאות בהמשך.

למדבבים ישנם מגוון אפשרויות תעסוקה בין אם בארץ ובין אם בחו"ל וזאת בעיקר אם הם יודעים לדובב במגוון שפות.

לקבלת פרטים נוספים על הלימודים שלנו יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם!

סרטים – כיום ישנה דרישה למדבבים של מגוון סרטים בין אם מדובר בסרטים מצוירים, סרטי טבע, סרטי היסטוריה ועוד.

פרסומות – בעולם שיווקי מתקדם הצורך במדבבים לפרסומות רק הולך וגדל, ומי שלומד דיבוב הופך למבוקש יותר.

סרטוני אינטרנט – עם התפתחות עולם המדיה, הצורך במדבבים לסרטוני אינטרנט גם הוא גדל ולכן ישנו צורך ביותר ויותר מדבבים מוכשרים לסרטונים מסוג זה.

משחקי מחשב – גם עולם משחקי המחשב מפותח מאד, וכיום ישנם משחקים מתקדמים שמדמים מציאות בצורה מדהימה בהם עולמות שונים בהם הדמויות נראות כמעט אנושיות. לשם כך ישנו צורך במדבבים מכל הסוגים שידובבו את הדמויות השונות בעברית, באנגלית ובשלל שפות.

סדרות ילדים – סדרות ילדים הן מקור ענק בו ישנו ביקוש למדבבים. בסדרות אלה הביקוש למדבבים הינו גדול, בין אם מדובר בדיבוב בעברית או באנגלית ואפילו בשפות שנחשבות שפות שניות כמו: ספרדית, צרפתית, רוסית או ערבית.

אז כיצד עובד מדבב באיזה משרה?

מדבבים עובדים בדרך כלל כפרילאנסרים או כעסק עצמאי. אם התחלתם ללמוד או שסיימתם את הקורס, אנו ממליצים להתחיל בקטן, (כאשר אתם עדיין אוחזים במשרה הנוכחית שלכם) ולהתחיל לפרסם את עצמכם כמדבבים. תוך כדי הפרסום מומלץ להתחיל לחפש עבודות בדיבוב (שכיום בארץ ובעולם ישנם עשרות אלפי הצעות בתחום) כך תוכלו לאט לאט להתחיל לפרוץ לתחום תוך שאתם יוצרים לעצמכם שם של מקצוענים בתחום – בדרך זאת יכירו אתכם ותהפכו למדבבים מבוקשים ופופולאריים.

Dubbing

לקבלת פרטים נוספים על הלימודים שלנו יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *