קריינות לנתב שיחות

קריינות לנתב שיחות

כבר שנים רבות שאיננו מקבלים כמעט מענה קולי אנושי בטלפון כשאנחנו מתקשרים לגופים ציבוריים או מסחריים. לפעמים זה מעצבן אותנו אבל לרוב זה דווקא אמור לייעל את הטיפול בפנייה שלנו. כדי להגיע למענה אנושי או כדי להגיע למי שמטפל באמת בבעיה שלנו אנחנו נתקלים במענה קולי ממוחשב בנתב שיחות המוכר גם בשם מרכזייה וירטואלית, ומקבלים הנחיות מהקריין או הקריינית שמנתבים אותנו בעזרת הקשות על מקשי הטלפון.

מהו תשדיר קריינות לנתב שיחות?

תשדיר קריינות לנתב שיחות הוא התשדיר שמקבל אותנו כשאנחנו מתקשרים לגוף שבו יש נתב זה, ומשם הוא מורה לנו על מה להקיש בכל פעם כדי להתקדם לשלב הבא. המטרה הסופית היא לבצע פעולה מסוימת שלשמה התקשרנו, כמו לשלם חשבון או להזמין שירות או להשאיר פרטים, או להגיע למוקדן ונותן שירות שמיועדים לטפל בדיוק בבעיה שלנו, כמו במוקד שירות הלקוחות של הבנקים. הקריין בנתב שולח אותנו למחלקה הנכונה וכל לחיצה על מקש מפעילה על המסך אצל נותני השירות את הסעיף המדויק שבגללו התקשרנו. זה מקל מאוד על מתן השירות ואמור לקצר תהליכים. כך, לא צריך לשאול מההתחלה מי אנחנו ולמה הגענו משום שהמוקדן כבר יודע שהגענו אליו לטיפול בתחום ספציפי מאוד. ארוך ומרגיז ככל שיהיה, דווקא זה יעיל מאוד כי לא נרצה להגיע למוקדן שאינו מוסמך לטפל בנו ויצטרך להעביר אותנו הלאה. זו הסיבה שקריינות לנתב קולי חייבת להיות מסועפת ומדויקת מאוד.

קריינות לנתב שיחות

יתרונות הנתב הקולי

  • העברת מסרים שיווקיים בזמן ההמתנה – עוד לפני שאנחנו מגיעים לאפשרות ללחוץ על השלוחה הנכונה שבה ממתין המוקדן שנצטרך, אפשר להשמיע לנו תשדיר שמציע לנו מבצעים על מוצרים שונים שמספרים לנו מה עוד אפשר לקנות בחברה, למקרה שלא הכרנו אותה או שלא ידענו מה עוד יש לה להציע.
  • קידום שירותים ומוצרים של העסק – אם חשבנו שרק הטלפון הוא הדרך היחידה לקבל שירות או לקנות מוצרים של אותה חברה, הקריין שמקבל אותנו בנתב הקולי יכול בהחלט להציע לנו שירות נוסף כמו צ'אט באפליקציה במקום לחכות בטלפון, או להתכתב עם נותני השירותים באתר. זה חוסך זמן ויכול להפנות אותנו לעיסוקים מועילים יותר בזמן זה.
  • הפיכת ההמתנה לנעימה יותר עבור הלקוח – מוזיקה נעימה היא כבר לא ממש הבחירה הנכונה למי שמחכה למענה. קריין שמודיע לנו מדי פעם מה מצבנו בתור, בשילוב עם מוזיקה יבהיר לנו טוב יותר אם אנחנו עדיין מקבלים שירות או ששכחו אותנו. ואין דבר נעים פחות מבעל חברה ששוכח את הלקוחות שלו על הקו.

כיצד מתבצעת הקלטת התשדיר

הקלטת קריינות לנתב מתבצעת באופן הבא: לכל נתב יש טקסט משלו. ככל שיהיו יותר שלוחות ויותר אפשרויות ללקוח שמתקשר, כך יהיה יותר טקסט שיהיה על הקריין לקריין. זה נראה בדרך כלל בצורת עץ הפניות והקריין מקריין שלב שלב כדי לוודא שיש הנחיות מתאימות למתקשרים בכל הסתעפות במענה הקולי שאליה הגיעו.

לקבלת פרטים נוספים על הלימודים שלנו יש למלא פרטים ונחזור אליך בהקדם!

אולי יעניין אותך גם:

פוסטים נוספים שיכולים שכנראה יעניינו אותך:

צרו קשר לייעוץ חינם


0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *