שירותי קריינות

שירותי קריינות

ככל שאנחנו נפרדים מהטלוויזיה ונשענים בעיקר על האינטרנט והסלולר אנחנו מוצאים את עצמנו נזקקים דווקא ליותר הכוונה בעזרת קריינים. אנחנו זקוקים לקריינים כמעט בכל מקום ומצפים למצוא אותם במקומות הרשמיים או במקומות שבהם אין לנו יכולת לקבל טקסט שמסביר לנו ועונה על השאלות שלנו. אנחנו מצפים לשמוע אותם במרכזייה וירטואלית או אפילו באפליקציות וזה כבר מסמן שינוי גדול ופתיחת תחום חדש של תעסוקה לקריינים.

מתי נצטרך שירותי קריינות?

  • קרייני סלולר – אנחנו שומעים אותם באפליקציות שמיועדות לטפל בפונקציות מסוימות ומכיוון שמדובר בסלולר סימן שברוב המקרים גם לא נוכל להשתמש בידיים כדי לנהל את העבודה. כך, קריינות שנותנת הנחיות או עונה על שאלות ומנתבת אותנו היא קריינות משמעותית ביותר שהולכת ותופסת יותר ויותר נפח.
  • קריינות בטלפון במענה אוטומטי – כמו כן, אנחנו שומעים אותה הרבה במרכזיות וירטואליות וזה קורה בגלל שתי סיבות: התייעלות בשירות הלקוחות וצמצום בהעסקה עובדים שאין צורך בהם לביצוע פעולות כאלה. זה אומר שבכל פעם שאנחנו מתקשרים לבנק או לחברת החשמל כדי לבצע פעולה הקריינים יציעו לנו לבצע פעולות לבד ככל האפשר, וכך נוכל להימנע מהצורך בהמתנה ממושכת ובזבוז זמן שיכולנו להקדיש לפעילות פרודוקטיבית. לפעמים זה מרגיז להיתקל בזה, במיוחד כאשר אנחנו זקוקים למענה אנושי, אבל אין ספק שמענה קולי ממוחשב של קריין נעים יכול גם לייעל את העבודה אם ינתב אותנו ישירות למוקדנים שמוסמכים לטפל בבעיה שלנו.
  • קריינות בסרטי תדמית – היום אנחנו מנהלים עסקים גלובליים ומשום כך יש יותר מקום להכין סרטי תדמית וסרטים שמתארים את העסק שלנו ואת מה שאנחנו עושים, ולכן קריינות לסרטי תדמית בכמה שפות מבוקשת מאוד.
  • יוטיוב וערוצים אישיים – יש היום אין ספור אפשרויות לאנשים להתפרסם ביצירת ערוצים אישיים משלהם ושידור תכנים שהם מתעניינים בהם ורוצים לחלוק עם אנשים את הידע שלהם. מי שלא עושה זאת בעצמו יכול לשכור קריינים שעושים זאת עבורם.
  • פרזנטציות, כנסים מקצועיים, ימי חברה – אירועים עסקיים זקוקים לקריינים הן לצורך הנחיית האירוע והפאנלים וקטעי המעבר, והן לצורך קריינות בזמן הרצאות והצגת שירותים ומוצרים. זוהי קריינות ייעודית שאליה לוקחים רק מי שבאמת מתמצא בחומרים אלה ועושה עבודת הכנה מדוקדקת כדי לקריין את כל הידע שלו ולא רק לדקלם טקסטים.
  • קריינות לתשדירים וסרטי פרסומות – הרבה יותר מאשר בעבר אנחנו מוקפים פרסומות ותשדירים באינטרנט, כך שקריינות היא שירות מבוקש מאוד. הקריינות יכולה להיות עניינית ורשמית והיא יכולה לשלב גם מעט משחק ודרמה. בכל מקרה, ככל שהקריינות מקצועית יותר כך היא נשמעת טוב יותר.
  • ערוצים פרטיים ופודקאסטים – עידן האינטרנט פותח בפני כולם את התקשורת, כך שיש אנשים שישמחו מאוד להקים פודקאסטים ומעין תחנות שידור פרטיות משלהם. חלקם יקריינו את עצמם וחלקם יעדיפו להניח את העבודה לקריינים מקצועיים שיודעים בדיוק איך להעביר את החומר והמסר בדרך הטובה ביותר.
  • טלוויזיה ורדיו – יש עדיין מספיק כלי תקשורת שבהם נחוצים קריינים מקצועיים, אם כעיתונאים ואם כשדרני רדיו. זה משולב בדרך כלל בעבודות וספות אבל מהנה מאוד למי שאוהב עיתונות.

שירותי קריינות

טיפים לבחירת קריין איכותי

קריין איכותי חייב להבין את החומר שהוא קורא, זה בראש ובראשונה. לא ייתכן שקריים לא יבין טקסט משום שאם ייתקל במילה שאינו מכיר הוא גם עלול לשבש אותה. כמו כן, ללא הבנת הטקסט האינטונציה של הקריינות תהיה שגויה לחלוטין. קול צלול וחזק מומלץ מאוד, אבל גם קול ברור שאינו צלול אבל יש לו צבע וגוון מעניינים יכול להתאים לצרכים מסוימים. בכל מקרה, התאמת הקול לתפקיד היא גם לפי הטעם של מזמין הקריינות.

טווחי מחירים עבור שירותי קריינות

מחירי קריינים נעים בין קריינים מתחילים לבים קריינים ותיקים, כאשר היוצאים מהכלל הם קריינים שמוכרים בקול שלהם ובשמם כך שהם גובים למעשה מחיר נוסף על כך שמשתמשים גם במוניטין שלהם. המחיר נקבע בדרך כלל לפי מילה כאשר המינימום הוא 1.5 ש' למילה, ועד מחיר לפי שעה, כאשר מדובר במחיר לשעה שיכול להיות גמיש בגלל הגבלת הזמן. יש גבול כמה אפשר לעייף את הקול בהקלטות ולכן המחירים לפי שעות גבוהים. לכל הסכם עבודה נוספות הגבלות כמו שימוש בהקלטה רק למטרה שלשמה נוצרה, תוספת של מע"מ ואחוזים מסוימים בגלל שימושים חורגים, תשלומים לפי סשנים ועוד תשלומים אם מבטלים פחות מ-24 שעות לפני הקלטה.

אולי יעניין אותך גם:

פוסטים נוספים שיכולים שכנראה יעניינו אותך:

צרו קשר לייעוץ חינם


0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *